2010. március 6., szombat

Csapat tréning

Nah hát rég nm irtam m ár ide. lenne mit potolnom de nm fogom. Annyi elég h sok dolog történt. Sok fura dolog.
Deh maradjunk napjainknál. Teganap Ádámokkal töltöttem adélutánt. Elmentünk Edemhez. Lényeg am ilényeg gépen játszottunk. Jobban mnodva én. öltemezerrel a falon plafonon ugrálo agy kievős Alienekt. Vaksötétben. Egy szeblámpával. Kközbe olyna zenék üvöltenek mint a Hollywood undead-Young vagy a Finger11-paraéyzer. Hát én is üvöltettem hozzá. Meg Bori és edem is. Meg volt az laaphagualt.
Aztán ma folytaatodott a csapat épités. Elmentünk a pizzázoba. Ettem egy kis sajtos pizzáz. Igen igen jol olvasta mnidenki. Csak kicsit. Tudom tudom én sem hiszem el de mentségemre szojon h eltöe gyürte magamba két nagy tányér krumplipaprikást és két szelet tortát. Nahát itt is mindneről volt szó. Filmek osztály magánélet tv zene és poszt-apokaliptikus játékok is. Hát jah jo féle volt. Aztán hazaérve mentem is tovább Thomaszhoz. Meg beszéltük ki milyen jol mulatott... Ő nyert... nah jah. no comment. Szal igazábol ott is csak ien kis lazulos story est volt. tehát lényegében mindne kool és fasza emg stb stb stb.

Nm sokára jön a kedd. huhuuuuuuuu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése