2010. január 16., szombat

Nah hát ma végre volt egy kis nosztalgia. Ma átmentem Thomashoz és hoztuk a formánk...
De ennek a storynak van eleje tehát illik azzal kezdeni. ) kor felkelltem, elmentem Tomival kondiba haza mentem, ebédeltem és aztán elhuztam Tomihoz. Ennyi volt az előzmény.
Átmentem. Épp délutáni szundi volt, így be camletünk aszobájába és neteztünk. MEgnéztünk egy How i met your mother részt. Szal csak a szokásos. Utána mindenki sszét széledt , így miénk volt apálya. Neki láttunk Tony Hawkozni. eléggé jol toltuk(bár én vesztettem sokat) Majd jött a Fifa. Úristen. nagyon rég nm káromkodtam ennyit. Szinte már szégyeltük magunkat. De ekgyetlenül jo volt. :D Aztán haza jött Zoli bá. Bea:szia apu Én:csokolom Tomi: Kabbe. HHmmmm oké...XD utána már csak elvoltunk. NEteztünk a nappaliban. Msn, egy kis webcam-WTF??? ez hihetetln. hát igen van izlésem- majd kurva nagy röhögés közepette ugy döntöttem ideje ellépni haza.(a röhögés tárgya nagyon dorva de sajna titkos) Tehát EZ már NAGYON NAGYON kijárt nekünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése