2010. január 28., csütörtök

Pizza con korcsolyázás

Tehát tegnap voltam kint végre felavatni a sóstavat. Jo szar a jég. Vagyis n mszar de lehetne jobb is. De pont jo ahhoz h egy kicst korizzon az ember. 4 előt felpattanok pulcsi fel és indulok Beátához mert Tomi nincs otthon. A bejáratnál a képébe nyomom a korit és azt mnodm:'Haladjá mert sose érünk ki' Ennyi elég volt meggyözni. Aztán utána Tomi is becsatlakozott.
Ma. Nah most ma rohadt jo volt a biosz fakt. Mikroszkopoztunk meg rajzoltam a táblára. Minden okés. Utána ug yvolt h megyünk pizzázni. Még 5 ora előtt is ugy volt. Aztán már lassan 2. Kérdem én: Stella megyünk. A válaszra nm emlékszem de a lényeg át jött. Nem. Ok. Ültem az én kis asszonkámmal a korlátnál és fikáztuk a felvételizőket meg dumálltunk. Aztán végre vége a föci faktnak. Ugy döntöttünk elmegyünk mégis pizzázni. Előtte még volt vmi bucsuzás féle. De az is kiesett egy picit. Tehát ug ydöntöttem jo arc vok és meg hivom a Tomit, így hatan(a feleségem, Mártás, Miele, Szangyé, Tomasz und Io) Elindultunk h bevegyük a pizzériát. Elég lazulosra sikeredett. Volt egy kis kavarodás a diákokkal, meg h egyáltalán tudunk e fizetni de minden meg lett oldva. Az asztal főn természetesen a család fő és felesége ült:D Kiosztottuk Renával a szerepeket.(hetero fiam+b.nője és lezbi lányom+b.nője) Kikurt jo kis kajálás volt. Olyan kis feellinges volt Eléggé. Mint az Így jártam...-ban. Haverok hülyülés meg minden tök király.
Aztán busz vadászat. Félóra busz haza. Majd spuri ki korizni. Félhatig kori azt haza . Ennyi. Összegezve kis afférektől eltekintve minden király volt. Ez a kajálás bevésődött:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése