2010. április 10., szombat

Nah. Húsvét letudva. Röpke 20on x lányt locsoltunk meg. Akik tudnak azok tudnak. Ennyi.
Tegnap. Hát sok minden volt tervben. Eszter:pipa Elő palam:pipa Party-a-csajjal:pipa. És még több minden ami nm volt tervben de fene bánja.
Részletesen tehát. Elmentünk Luca szülinapi buliba. A létszám:6 Bibós Vs. 40 Sziládys. Már rég el volt döntve h Esztert meg/leitattjuk. Mint emlitettem pipa. Nm is nagyon kellett törnünk magunkat Mártással. De belénk is ment kicsi. Aztán indult a buli. A Bibó-Vivi Eszter Mártás Tojás Én majd később Zsofi is- bezugott a nappaliba és elfoglalta. Táncoltunk mint a fene. Később kcsit leszakadtam. Fent kötöttem ki és Máráta meg Én spanoltunk az emberekkel. Kiröhögtük egymás nevét. Meg Dicsértük a Vans polot és éS cipőt. MEgvitattuk melyik márka a jó. És tovább röhögtünk. Utána megint lekerültem. Hát igyunk. Elindultam Vivivel a konyhába. Ki is jutottunk. Inni viszont már nm. Az elfoglalatak élete... Nah képek is készültek szép számmal. Bár néha kcsit nehéz volt egyáltalán Lucát meg állitani. Nah meg a fényképezőt előszedni. Született régi osztálykép is. Vért izaddtunk még összehoztuk de összehoztuk és ez a lényeg. Majd ha szalonkéeps akkor felkerül. Eléggé ott votl a buli. nm csak én éreztem amgam jól. Ez tuti kiderült.
Kár is ragozni KIKURT NAGY BULI VOLT. NAgyon élveztük és joféle volt:D több ilyen kéne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése