2010. szeptember 11., szombat

Messzi messzi galaxis 2

Ollá. Ugy döntöttem ujra irok ebbe a szarba. Az okok kb ugyan azok, annyi változással h nm csak gecire unom magam hanm kurva sok magvas gondolatom van...
Mindne ugyan oan elsz csak még több baromság és káromkodás. mert igy vissza olvasva elég lapos volt az egész. mnid1 is
ájvet hiányolta h irtam vna rola mert mnit tudjuk az az arc aki blogbna irogat másokrol. mert az menő meg mnidne. én sem akarok luzer lenni.
utazzunk vissza az időbe tököm tudja hány honapot(ugysem számolom emg bármein egyszerű) egészen decemberig. egy kikurt jo 31.i estéig. igen igen szilveszter oh szilveszter. de jo is volt. mennyivel egyszerűbb votl mnidne. na meg micsoda feelinge volt tömbházak alatt smárolni. zuhogo esőben a kapuajjakban (mert neke mennnnyire kool a memoriám h még azt is tom h eset az eső)
jah és napjaink blogos osztásai. nehuzzatok ujat ivettel baszod. blogban osztani téleg szánalom. (kivéve ha én csinálom mert nekem szabad)
mitörtént az elmult honapokban? tul sok mnidne ugyh nm tudjátok meg . röviden kurvajo lvok. a nyár ? durva... az eleje durva h mei nszar és bonyolult a közeoe durva hmien szar és bonyolult de joféel . avége. hát addigra meg gyogyulna ka sebek. de a mONDAY SESSIONOK felejthetetelenek.
meg igértem h idézem:'kurva gigászicsudahosszu' bejegyzést irok. ugyh csak gépelek meg gépeleek. az őz fobia a muulté. a bagoly az uj menő. tegnap megnéztem egy ufos filemt. the fourth kind. bekaphatja mnidne geci ufo. féltem mint atom. a horrororokon nm parázok meg semmi ien. de az ufokat nm csipem miota rám küldték őket meg figyleni. ugye ivettem? jah és abba stirölte öket a bagoly . ugyh a lakotelepen garázdálkodo,fűben orvul táamdo elmbebeteg özikék amulté...
vmi nm kool fura kedvem van. vmi hiényzik ami kéne.
a buszozások reggelente a elgjobbak. kicsit sem kinosak. már nm maga a helyzet hanm h az alpári florián barátunk egy foolytában röhögve mikor 'tudjuk ki kinek nevét nm irom le emrt hosszu'( vivi) felszála buszra. seggfej. már a flőre nm aviiv. ja vele se beszélek asozszoros értelmében. etz azértmnodjuk eléggé nm csipem és sajnálom de ez van. majd lesz vhogy. aztán mivan még? 9. ja érdeks évfolyam. ennyi nincs ekdvem irni. ja de egy embert az én kis cowgirl-ömet meg emlitem. felirattuk a kis csicskákkal h mire allerigiásak. egyik irja méz. mnodm azt nm szeretm én sem. rosszul vok már a szagáto lis(és téll) későb sütit csináltatuunk velük. ő mézes sütit csinállt. és nekem külön palacsintát. értiitek??? KÜLÖN! PALACSINTÁT! nah ezzel lehet be vágodni nálam. és be is vágodot:D respect
még h folyton viccelődni? én állati komoly vok. nm szooktam el baromkodni mnidnet(igen igen, az msn beszélgetésünkből szedem az iheletet ami elég gyehenea(zárojel a zárojelben kool. gyehena, ez mien hüyle szo. gye-he-na) de ne ved magadra az ihlet dumát) elvesztetem a fonalat. szal nagyon komoly vok. na jo nm. és zet aszememre is vetette a nagy láv közepén drága 'tudjuk-ki-kinek-nevét-megint-nm-romle-zárojelben-sem!' és leeht igaza volt.ez van
na most untam meg. befejezem. legközelebb értelemsebb elsz és szorakoztatobb elsz amit irok. de mnit tudjuka folytatások mindig szarok.8ez egy folytatása a blognak) jah messzi messzi galaxis 2 ez lesz a bejegyzés cime. (ezen pörögtem az elején h milegyen.) de ezt csak uccsora tudjátok meg mikor az a kemény egy ember elolvassa amit irtam. irtam... irni még mindig nm tanultam meg mnit az látszik. nm tetszik akkor nm mnodom h nm olvasod mert már vtál oan hülye és elolvastad. téll ha képes vtál elolvasni akkor jo v. és tisztellek. én abba hagytam vna az elején. nah ennyi. vissza nézve nm is hosszu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése