2010. szeptember 15., szerda

Angol

Reggel volt ma angol keringő próba. Jóféle:D nagyon csipem. Eltáncolgatunk jófélén. Nm úgy mint bécsin, itt már zenére komplett mozdulat sort toltunk. A fura h szarabbul megy ha nm pofázok(tipikus) A nap lényegében túl élhető volt. Akasztottam magamnak egy fehérarany gyűrűt ami a kis ujjamra pont ráfér. enyhén jó vok. haza felé fél 5 kor leszállva a buszrol el kellet mennem kenyeret venni. ezért vettem kenyeret meg csokit, meg még csokit, kókuszrudat, meg olyan mexicorn-chilis kukoricát(gyermekkorom kajája)Ha nm kaptam van meg ezeket isten bizony meghalok.
Jut eszembe, busz! A minap (pont egy hete-kajak a minap volt) szóval a minap(csak azért is) ülök a négyesen. Felsővárosi. Én hátul ültem a 9-esben egyedül. Föllszálnak a kicsik és körém ül pár negyedikes meg harmadikos forma kis lány. nézek nézek. Megszólal az egyik:'Te vagy az a Peti?' Nahát nm kicsit néztem. Mondom mi a fasz. Jo van hírem biztos ismernek páran. De h a kis 4.esek????? kajak elkapott a halál félelem. Körbe vesz pár kicsi, há mindjárt meg agyalnak. Már a halál markában éreztem magam. (igenis veszélyes helyzet volt!) Mondom nekik:'Attól függ melyik?' -'Hát a Borkúti.' Magamban meg, Atya úristen ezek vmi bérgyilkos luvnyák. Ien moszád v IRA tagok akiket elraboltak és bérgyilkosnak képeznek ki. 'akkor igen. Honnan tudjátok kivagyok?-kérdezem készen arra h átvessem magamat a biztonsági üvegen és ki ugorjak egy félcsavaros-tigrisbukfenccel. 'Hát a Lucia mesélte.A tesónk.'-jön a válasz. Én majdnem elkezdtem ordítva hahotázni h Viva la mehíkó!!!!(ezt a storyt nm kell tudni) a lényeg h nm akartak megölni. Este kapom az üzentet:'a tesoim mnodogatják h sokkal kedvesebb v mint én.' oookkkéééééé.....

Tehát bekajáltam a sok cukrot csokit(nm volt sok sajna) Tomi átjött és tartalmasan töltve az időt 45 percnyi kigyúrt-szteroidos-zöld-elmebetegnek(Hulk) és úgyszintén kigyúrt-nagyonlaza-csúnyaorrú-istennnek(Thor) rajzolt kurva jó mesét amiben agyon verték egymást. (a szintünknek megfelelő szórakozás) Majd levágtuk apuval a füvet és egy órán keresztül táncoltunk a kertben. A mester kitanitot mit h kell. kis padawanként pedig figyeltem és tanultam(apu tánctanár volt)

Lényegében ma nm tanultam semmi értelmeset ujat v bölcset amit meg oszthatnék. ja de azt. a busz veszélyes hely és ajtóhoz v vészkijáratos ablakhoz közel ülj. MINDIG.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése