2010. szeptember 26., vasárnap

Egy kibaszott tündér mese

Fél perce nézem azt a kurva böngésző sávot és gondolkodok: 'mi a tököm is a blog címe???'
De meg lett semmi gond. Nincs baj , a csoda tovább él.
Ma azon gondolkodtam mien fasza lenne a hátamra kapni egy hátizsákot, de oan kurva nagyot. Azt amibe negyven kiló cucc fér, azt uccu neki cső mniden. Elindulni. Tuti elmennék szívesen és röhögve. Az ien kalandokat nagyon hiányolom az életből. Sztem tök jo lenne. Elindulnék Franciaország felé, onnan meg Brüzs felé. Nm hiszem h bárki ismerné. Nah jo talán ink igy elsőre nm ugrik be.Nm vok oda a szép helyekért. Ugy értem jóni jók meg mnidne. Télleg szépek, de engem istentelenül nm kötnek le.
De Brüzs.... hát az Brüzs. KURVA SZÉP. Ezt nm tudom kulturáltabban megfogalmazni. H egy jo filmet idézzek aminek köszönhetően meg tetszett Brugge :
Harry Waters: Mesés, igaz?
Ken: Igen.
Harry Waters: Szóval, jól érzi magát a fiú?
Ken: Hát, én jól érzem magam. Ray nincs annyira oda érte.
Harry Waters: Mi?
Ken: Csak nem biztos, hogy ez az ő világa.
Harry Waters: Mi az, hogy nem az ő világa? Hogyhogy nem az ő világa? Nem az ő világa, mi a faszt akarsz ezzel mondani?
Ken: Semmit, Harry.
Harry Waters: Az a város olyan, mint egy kibekúrt tündérmese. Ez a kibaszott tündérmese nem az ő világa? Az hogy lehet? A csatornák, a hidak, a macskakövek? Az a sok mesebeli lófasz hogy a faszomba ne lenne a világa valakinek bazmeg?
Ken: Ööö, azt akartam ezzel mondani, hogy...
Harry Waters: A hattyúk még megvannak?
Ken: Igen, igen, még megvannak.
Harry Waters: Hogy a faszomba nem az ő világa az a sok szájbabaszott hattyú? Hogy a faszomba?!


és télleg. van oan szép. nekem nagyon adja. Aztán onnan továb mennék amerre gondolom és annyi. MEnnyi emberrel találkoznék, de jo is lenne. Csak ugy menni céltalanul. Magad lenni meg hasonlok. Nagyon csipáznám jo elnne.

Egész nap Skinst néztem. 3- 4 . évad. Nagyon bejön . azért durva amti művelnek mnidne jelentben drog vagy pia van náluk. De kikurt jo:D ennyi volt a tartalmas napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése