2010. szeptember 13., hétfő

Nos tehát akkor

Nos tehát akkor (ahogy bölcs matektanárom mondaná) foggalmam sincs mit irjak. Csak szinte kéynszeritenek h irjak(nagyon szinte).
Csak azt nm tom mit irjak. Szombaton néztem egy filmet. HORROR FILmet. (menő mi? mien arc h nagybetűvel irtam) The Fourth Kind volt a címe. Ufok. Ennyi. Kis koromban rettetnesen féltem az ufoktol. na jo annyira nm de eléggé paráztam. Persze egyértelmű h már nm(ugyse vallanám be ha igy lenne.-de nicns igy) Lényeg ami lényeg durva volt. Nekem legalább is az. Eléggé parázos volt. közbe szinkronban a filmmel tolmácsoltam msnen h mi történik és mitől sazrtam be. Am nm szoktam félni a horrrorokon. Egy másik amin beparáztam az az Adsz v kapsz volt. ritka ratyi film. De mikor a fogyatékos ,retardált gyerekek haláluk után kimásztaka tobo, nah akkkro kicsit kiakadtam. Ebben az ufos fimben a bagoly stirölte az áldozatokat. Viszlát őz fobia hello te mocsok bagoly.
Őz fóbia: egyszer gondoltam levágom az utat mikor gyalog mentem suliba. (nagy dzsindzsa a bowling centrumnál ha vki vágja) ugyis vab csapá gyerünk.
kurva jo ötlet volt. a 4. lépés után mellih ért a gaz. SEGÁZ(!!!!!) megyek megyek küzdök az életemért meg neh vmi régi komcsi taposoaknára lépjek. erre bambi felkapja a fejét elöttem három méterrel. néz néz. mnodm mi a fasz. ez meg néz néz még mnidig. ha ez nekem ugrik tuti le karatékájozom és az agancsával az ágyam fölött fogok mniden este el aludni. röhögve és boldogan. meg indulok felé készen a tetteekre,, bemocskolni aa kezem. de elfutott. valojában nm ez amegdöbbetnő hanm h ez kb 40 m erre a lakoteleptől 70 re az oroszlaktanyáktol történt. ezek után átmásztam a 2m.es fa keritésen amire majdnm rászurodtam hassal előre. megyek 20 métert, bambi pedig gyilkos szemekkel nézeget a dongéri partjátol. megálltam és dacolva a halállal-v egy veszett őzzel,lényegtelen- farkas szemt néztem. el futott. és ennek a történetnek az atanulsága h én vok az abszolut király, páros lábbal butaság átugrani negyven cm éter fát ugy h egy 2 centis vasrol ugrasz és még pár dolgo amit lusta vok elirni és kitalálni egyáltalán.

előbb csöngettek. jött egy volt szomszéd hoztt vmi kaját. fejvesztve rohanok miközben kiabálok. 'KajA?! EHETŐ?! ÉDES??? SÓSSS???? MEGEHETEM????? ' anyu elém tol egy ien bizarr szinü kis dobozt. már mikor a doboz méretét meg láttam letettem rola. nekem nm lesz elég. (még jo) kiderült padlizsán krém. Ien gyorsan rég rohantam vissza aszobába. fujj.
nah most untam emg. aki van oan buta h elolvassa az ha akar lehet oan buta h ir egy kérdést ide kommetbe. minél baromságabb annál jobb. és esküszöm elgondolkodom rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése