2009. december 5., szombat

Kecel sziti

Nah ma megjártuk a virág kiállitást. Én kétszer. De majd ezt mindjárt.
Szal. Felpattantam a buszra Edem barátommal és száguldottunk mint a villám Kecel felét. Ott jol meg usztuk a belépőt-kösz a tisztelet jegyeket Timi- majd uccu neki. Elég jo volt volt mniden. Kan meleg meg tömeg nyomor. Nah persze nm ez volt a jo része, hanem a bocskotszíj, a gezstenye na meg szegény Timi oltása. Bocsi de nagyon vonzod az beszolásokat:D Tehát ezek vtak az elsö jo részek. Aztán elindultunk Adamovics, Timi, Vittoria e Norbi, Vikiék háza felé majd utána elméletileg tovább timiékhez. Aztán telo csörög, Peti fellvesz. Csájlá volt h mégis jött és ott van a pénztárnál(amit én fullra könyvtárnak értettem). Tehát széjjel szakadtunk. Én vissza mentem, Ádám meg a többséggel tartott. Most jön a megnézem másodszorra a kiálitást rész.
Jah, megnézem másdoszorra a kiállitást.(huh de szar poén, az baj h télleg ilyen szar vicceim vannak. Mind1) Tehát egyszer körbe járok Csillával is. Nah ez már gyorsabb volt. Joh volt minden. A gyros is finom volt(valoszinüleg). (ezt n mbirtam kihagyni.sry) Aztán elmentünk ház nézöbe. Kiszurtam a kivilágitott házat és egyböl elkezdtem sárgulni. Tehát mniden tök király. Nagyon fullos háziko. De ami mág királyabb az a ház ura meg az urnöje. Tök jo fejek voltak. Kedvesek szimpatikusak, csupa pozitiv. A másfélorás 'telefon keresés' után neki vágtunk a nagy világnak mert h az idö csak fogytott s fogyott. Tehát angy nehezen találkozo a mekyben. Megtaláltuk a többit. Egy kis Timi oltás még belefért. Nah de itt már én is kaptam. Keveset de durvát:'D
Jön a haza ut. Nah ez már anyira nm izgi. Itt már csak a hivatalos isemrkedés. Mert h Norbival mi nm ismertök anyira egymást. Nah de mindenki okés meg jo arc. Nah meg persze az elengedhetelen és ti mit csináltatok kérdések. Ki tárgyaltuk ki mit csinált ammig 'igy' szét vtunk. Jah....
Tehát Kecel belopta magát a szivembe. Szép kis hely. És többször is végig mentem azon a ligeten v min amit már régota szurok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése