2009. december 16., szerda

Kitudja miota

Huha jo rég nm voltam itt. ÉS ebből ki folyolag irni se irtam. Míly meglepő. Nah de lényegtelen.
Tehát mit mondhatnék. Minden király. Már nm anyira uncsi minden.
Huh viszont most meg fáradt vok. Uristen mennyit panaszkodok. Mindig van vmi. De hát fáratságom oka csak egy ... Mind1. Van oka és kész:D
Vmikor volt nálunk Csilla( nm tom mikor pontosan,azt se tom milyen nap van és nincs kedvem ezen gondolkodni. Késő van már ehhez.) Jo volt eléggé. Csak hát sajna nm tartot sokáig. De a ház szépen körbe lett mutatva meg stb stb. Jo volt, pont. Ne ragozzuk.
Aztán igazábo lminden meg van a maga modján. Hát a szeretgetés am kimaradt. És az se biztos meg lesz tartva:D (nm miattam) Meg ma volt egy király kis olasz éneklés szünetben. Azért hümmögni tudni kell. A kb. 20 emberböl 3 énekelt. 3 pedig hümmögött a háttérben jobb híján. Igen Martin Edem és én.
Nah és még bioszt is tanultam. Vagy két-két és fél órát. De nm egyedül. Hanm msnen keresztül. És am ifura h jo volt. Tökre meg értettem az egészet meg minden. Ennek nagyon is örülök. Jol összehoztuk Évával.
Nah n mhittem volna. De ma meg tapasztaltam a meg világosodást saját kézből(nah ez most eléggé ilyen'szektás-hitttérítős-istenlesujtabünösökre' félén hangzik.) Vagyis igazábol kicsit s em világosodtam meg. Nm nm is növök fel. Csak elhagzott egy mondat és mindne világos lett. MINDEN. És minden kis apro részlet értelmet nyert amit n mértetem eddig. És mindent meg változtat. Télleg nm szabad uyg ítélkezni nm tudod a teljes történetet.
De biztos meg oldoik ez a helyzet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése