2009. december 20., vasárnap

Pest

Tegnbap nyakunkba vettük anagyvilágot. Vagyishát csak Budapestre mentünk el. Reggel 5-kor kipattantam az ágybol és készültem. Asszem hatkor indultunk. Jah hatkor. Kisbusszal mentünk ami elöször kicsit meglepett. Deh egyértelmüen igy volt joh:D
Aztán vadkertig én tehénkedhettem két ülésen. Maga volt a menyország. Aztán kaptam társaságot(természetesen előtte Edemmel dumálltam) Csillának örültem, de már csak egy ülésem volt. De azért jo csere volt:D Aztán emntünk a CSI-os kiállításra. Nah ebben picit csalodtam. Azt hittem nm ilyen feladat megoldos kis izé lesz. De nm baj. Aa gyolkost elfogtam és mindenre fényderült.
Aztán jöhetett a pláza. Nah ebben nm csalodtam. Első utunk a moziba vezetett. Kb 10 perc ácsorgás után eldöntöttük h a Fame-t nézzük meg. Deh mivel volt még egy gyomo idönk a kezdésig bemelegitettünk egy kicsit, és szétnéztünk. Aztán indultunk a moziba. Megvettük a kaját meg mniden. Mennénk be és közlik h csak félora mulva kezdödik a film. Nah király igy félórát ültünk a mozi kávézojában pop cornnal a kezünkben. Mikor nagy nehezen bejutottunk Csilla elkezdett dobálni pop cornal. A Sajátomal!!! De nemes a bosszu. Még ádám is kapoot pedis ő nm csinállt semmit. A film jo volt. Csak utána mindenhol pop cornos voltam. De Csilla is. A film végén gyorsan kirohantunk nehogy lebesszanak. Aztán innen már csak lézengtünk. Ruhákat, üzleteket néztünk. Én véleményeztem magamban minden felprobállt ruhát. (én egyet se huztam fel) Voltunk játék teremben, és táncikálltam olyan táncpad izén. Jo ha 5-öt eltaláltam normálisan. Ez nem nekem valo. Meg hasonlok. Aztán futás vissza a buszhoz. majd a busztol a plázába. Természetesen mi érkeztünk utolsonak.
A szinházba már gyalog mentünk. Nem volt tul nagy a szinház. Mondhatni jocskán kicsi. Beültünk. ÉS elkezdtük ontani a hülyeségeink. A bácsi melletünk már elég csunyán nézett. Bár emg értem. Ennyi hülyeséget összehordani. De legalább látszik h tudunk improzni.
Az előadás jo volt. Vicces volt bár kicist elég fáraszto. De okés.
Aztán kint álltunk a szinház elött és integettünk a kinai szakácsnak aki az étteremben az ablak elött fözött. Meg fürdettük Áronnt(majdnem, de kapoot rendesen). Haza felé a buszon pedig elszabadulta pokol. Mindenki orditott és egymásszájába dobáltuk a ropit v perecet v mit. Hoszzu volt de nagyon joh. Szétröhögte maz agyam. Meg hát a tárasaság másik 1%-a. Igen nos jah. Ezt csak nekem kell értenem. Mégse értem. (ezért szeretek irogatni össze meg vissza emr tamgam sem értem néha h mi van oda irva.)
Tehát össze foglalva egy szavam sem lehet mert ez igy volt pont majdnem tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése