2009. október 21., szerda

Amit nem értek

Vannak dolgok amiket nm tok felfogni. Pl:: Csak egy szabály van az ,hogy nincs szabály. Na ezt magyarázza meg vki nekem. Most mi van? Most akkor van szabály vagy nincs szabály? Ki a franc talál ki ilyen baromságot???? Igazából ezt nm értem.XD Erre a meg állapításra fizikán jutottam. Már nm mintha nm lett volna full izgi meg minden(egyébként nagyon halálomon voltam).


Ma szokás szerint olyan voltam mnit egy vegetáló páfrány. Épp h nm kezdtem el fotoszintetizálni. Szangyé meg is jegyezte h csak nézek ki a fejemből. Azaz enek van előzménye is (bár nm sok): Szóval kint ülünk én meg mindenki más(ez szokás szerint értelmesre sikeredett) és beszélgetnek. Mindenki nevet meg stb. Én meg csak nézek egyik emberről a másikra és semmit nm értek. És erre jegyezte meg kedvenc Szandikám ,h csak nézek össze-viszsa tátott szájjal. És télleg. Sebaj. Kicsit elmerengtem a közeli jövő lehetséges alternatíváin. És rohadtul nm jutottam semmi jóra ezzel kapcsolatban. Fix h semmi nm ugy lesz ahogy szertném :D Mint minidig. De nm baj lesz még ennél is rosszabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése