2009. október 26., hétfő

Dolgos nap

Hát mit mondjak? ELFÁRADTAM. Jah ezt fogom mondani.
Szóval ma elfáradtam. 10 óra körül apuval neki láttunk a 'kinti-utcai' kertet rendbe rakni. Nah jah, én voltam a loti futi ,meg én talicskáztam. Aztán elkezdtem kiásni a kannavirágok hagymáit. Nah most nekünk volt az utcán 4 azaza négy darab akác fánk. (akác fánk :D-sztem hülyén hangzik) Ezekből már csak kettő van. Az egyiknek a kis csonka törzse kilogott a földből. Egy ideje már áshatnékom van. tehát meg kérdeztem aput: 'Kiáshatom?'. Közölte velem h kb derékig kell leásni. Nah ná h neki láttam. És együtt kiástuk. Egészen ööö majdnm derékig ástunk, kitörtük, aztán ÉN visszaástam. Tehát ez az egész kertezés 4 orába tellet. Ezután bementünk és megkajáltunk majd neki láttam lövöldözni egy játékkal a ps-en. Aztán hiv Tomi h ma bizony nincsen bowlinng. Oksi nm baj, ezért átmentem hozá és kb másfél órán keresztül tvztünk meg fetrengtünk. Aztán neki láttunk gépelni. És ELSZABADULT A POKOL. Felmentünk az MSN-emre és nekil láttunk 'beszélgetni' CS betűs ismerösünkkel. (már nm mintha nm lenne egyértelmű kivel) Aztán még a webamerát is bekapcsoltuk és 'kurva viccesek' voltunk. Mondanom sem kell. Tehát lényegében ennyi.
Jah és holnap boling!! HUHUUU! Nah joh annyira nm lesz joh mert egy vkit hiányolni fogok. És én leszek az ötödik kerék vagy inkább gyertya tartó. Nah de nm baj attol még nm lesz ANNYIRA rosz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése