2009. október 20., kedd

Egy szokásos haza felé út

Hát mit is meséljek? Nm tudom.
Hmmm. Ma haza felé száguldottam anyu bicajával külön matekról(az enyém lapos) és csak úgy süvítettem!!! De ami fontos végre azt reméltem hogy haza érek anélkül hogy bármi említésre méltó történik. Már majdnem el hittem, DE NEM. CSAK AZÉRT SE!! Mit ad isten hát nm bele ütközök 3 faszkalapba. Tehát suhanok az aszfalton erre ott mennek előttem mint 3 csaj( de nm azok voltak). Mondom 'hé bocsmá léemennétek?'. Srác hátra fordul néz, néz ,néz. Mondom 'srác kicsit, lécci, kösz' és a kezemmmel finoman mutogatom h huzzon már el a fenébe. Erre elkezdi :bazd meg! Csak nézek. Öcsém legaláb 2 évvel fiatalbbak. Jah nm asszem 3. Pislogok 3-at : 'Vigyázzá magadra gyerek'. Jön a válasz anyád. Nah joh, nincs balhé. Oksi lenyelem. Mondom ezt talán nm kéne. Csak azért is folytatja. De nm vesztettem el a fejem. Finoman közöltem vele h ha még egyett anyázik akkor isten bizony olyat csapok h beszarik és még az annya is érezni fogja h drága egyettlen magzatát épp a betont nyaldossa. Halellujja az egyik kis csikát ismerem és mondta h talán ezt télleg nm kéne. Szoval hál istennek nm kellet leszálnom a király kis bicomról. Azaz anyuéról. De ez nm az első. Nm olyan rég jo unokához hűen mamámnak viszek ebédet. Erre 2 fasza gyerek áll a bicaj tárolónál: Hé kis csíra 500 ft. Mondm jah szertnéd. Erre már mászik bele a képembe. Mondom mi van buzi vagg? Azt ellököm. Erre:'jól van hülye gyerek nah huzzá e'. Nah lényeg ami lényeg hogy nm volt semm igazából.
Bár nm tom ilyenkor úgy elkap az ideg h legszívesebben beel kötnék fűbe fába és ugatnék én is meg minden. De job kerülni a bajt. DE NM VOK FATÖKŰ OKÉS???!!! De miért én botlok bele az ilyen faszkalpokba mindig?XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése