2009. október 22., csütörtök

Jó kis nap

HHHÁÁTTT nah ez aztán joféle nap volt. Végre újra jó a kedvem és be nm áll a szám(bár ez nm tudom mennyire jó) köszönhetően a tegnapnak.Msn után olyan jó kedvem lett mint a fene. Mármint tegnap, nm ma.(Vagy ezt mondtam? ajj nincs kedvem kitörölni inkább irok annyit h amig leirom 3x kitörölhettem volna-megint értelmes) Szal nah mind1. Tehát jó a kedvem azt slussz. Hát reggel jol ment az angol doga(legalábbis most ezt mondom. Majd mikor kikapom... ) aztán meg nm volt magyarunk (bár ennek oka már kevésbé jó) és aztán még az előadást is tul éltem egy kis 'Get the fuck shut the fuck up'-pal. Aztán elköltöttem az év eddigi legjobb kaja szünetét( amin komolyan ledöbbentem) továbbá biosz fakton kisérleteztünk. És a végén elő került a legkedveseb barátom, a MIKROSZKÓP. Hát az király volt. Engem az ilyen egyszerű dolgokkal is boldoggá lehet tenni! Itthon meg megnéztem az HBO-na Never back down-t ami egy elég jo film volt. Verekedős fasza gyerekes film. Nm volt rosz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése