2009. október 19., hétfő

Gondolataim

Hát igen. Ezekből van pár furcsa . Az az mindenféle. Kvantum elmélettől, etikai és morális kérdéseken át egészen odáig h milyen színű egy hupikéktörpike ha folytogatjuk. Nah joh ezt egy régi viccből nyultam, de nm ez a lényeg.
Ahogy nézem magam körül az embereket barátaimat rájöttem h kéne egy tesó v vmi amit nyuzhatok otthon. Nah meg arra hogy milyen furcsa hogy az emberek egyik nap még megismeri kegymést két nap mulva járnak. Hát nem tom. Nekem ezzel nincs bajom csak megjegyeztem.
Azon is törtem a fejem hogy akkor most télleg világvége lesz 2012-ben? Mert ezt párszor már elsütöttük. régebben mikor kicsi voltam féltem az Ufo-któl(most se találkoznék szivesen eggyel se) és mnidg azzal nyugtatta magam hogy ha megnyiffanka akkor... Hát ez van nincs mit tenni. És ez engem anyira megnyugatott mint a fene. Ezt nem tom miért irtam le. De azé elég fura volt.
Azt is meg láttam hogy páran mennyire kész vannak atól hogy valaki bejön neki. Már nm magamra gondolok( uygse vallanám be ha így lennék. Főleg nm itt). De pl kedves A.A. monogrammu filozofikus hajlamu barátunk igy járt.És mérhetelenül sajnáltam mert ez szar eset. És ha nem mer kezdeményezni akkor mit tehet? Mert hoyga lányok olyan izék. XD És a legtöbb hím nemű egyed fél tőlük(hallelujja én tulzottan is szociális vok meg haverkodos szal én nm vok tul szar helyzetbe) azért mert nem akar leégni. Mivel nekik egy leégés nagyon nagy foltot ejtene a becsületén. Szerintem ez azé tök jogos.


Tehát úgy látom a Gondolatatim címszó alatt tök fölöslege(tééleg) dolgokat fogk leirni. Ilyenkor lesz látható hogy nm tok mit irni annyira unom a fejem. Ezek a dolgok tök fölöslegesek. Na nem baj ha elolvastátok akkor igy jártatok.

Az ember csak akkor féltékeny ha szerinte van is ok. Én legalábbis.(Már nm mintha az lennék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése