2009. október 19., hétfő

Egyszer régen eg messzi-meszzi galaxisban...

Egyszer régen eg messzi-messzi galaxisban, nagyon blog ellenes voltam. És most is az vagyok csak annyira unatkozm esténként a gép előtt,hogy még a Youtube meg semmi se köt le és csak bámulom a képernyőt. Hm ez van. Most viszont meg tagadom saját elveimet és egy ilyen izét inditok amiről fogggggalmam sincs, hogy mi. DE!! ez nm egy ilyen 'érzelgős izé cucc' má. Nem nem. Itt nincs sok helye az ilyeneknek. Utálom a nyálas, érzelgős blogokat.Azt meg hagyom a 'depis-érvágos-elvont' emoknak. Ezt nem rád értem. Itt csakis azok a (sokszor kósza és értelmetlen) gondolatok leszenk amik a fejmeből pattannak ki. Ami sok lesz: zárójel(ez saját hülyeségem értelmetlen kommentálását fogja tartalmazni), az idézőjel, betűk megtöbbszörözése egy szón belül (vagy h irják ezt) amivel nyommmatékossitani fogok. És ami a legfontosabb hogy sok helyesírási hiba lesz. Kb. olyan dolgokról fogok irni hogy a suliban kivel min röhögtem, mit láttam a tv-ben és egyéb fölösleges dolgok. Néha egy-egy elejtett kétértelmű megjegyzés. Szoval ha olvasod akkor az értelmet ne itt keresd hanem máshol mert itt semmi fontosról és értelmesről nem fogsz hallani. Szóval ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése