2009. október 24., szombat

Punnyadás

Mint a cím is sejteti nm sok mindent csináltam ma. Leginkább felkeltem, megnétem a reggeli emséket aztán az HBO-n az Én kicsi srörnyem-et majd az Ízlések és pofonokat. A előbbit mos tláttam először. Korrekt kis film ,aranyos kis drámai beütéses filmecske. Az utobbit már millioszor láttam, de igy i sjo volt. Nekem bejött. Aztán segítettem anyunak eszperantót tanulni. Hát érdekes egy nyelv az biztos. Majd meg néztem a Zűrdeszkások vagy mifenét. Háát nm azt mondom h szar de n msi tul joh. Egyynek jo volt.
Uhh, tegnap elvittem a Vacakot sétálni( a kutyám) és hátul a földes uton vigan szaglászi kmeg mniden. Én is bambulok. Erre hallom h mintha vmi futna. hátranézek azt a kutya roha felénk mint egyörült. De nm volt gáz. Mikor Nekem ugrot rá ordítottam egy emböröset és rácsaptam egy kurva nagyot. El is iszkolt. Háát ennyi nm volt olyan életveszély szitu de azért nagyot néztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése