2009. október 19., hétfő

Mindenféle

Szóval ez leszaz első igazi bejegyzés.HUHUU!
Tehát szombaton fetrengek az ágyban és rohadtul nem volt semmi a tv-ben. Ilyet még nm éltem. De aztán Eurosport2 és mi van ott??? Na mii? Nem tudjátok? -.- Mivan nem néztek tv-t? Nah minegy. Szoval DEW TOUR 2009 utolsó előtti megállója. Kéhhhrem alásan ez egy évente megrendezett gördeszka meg bmx rendezvény sorozat. Lényeg ami lényeg mio dio-nak hála elkaptam az uccsó egy órát. És nagyon jó volt. Chriss Cole lett az ez évi győztes. Hát nm szupi? Totál örültem ,mert hoyg Ő a kedvencek közt van+ van szakálla. Nah de mnidegy ő nyert park ágban. Ez sok rámpát és pár korlátot jelent. Nah meg fasza trükköket. De minden jónak vége szakad egyszer. És a műsornak vége. Én meg NNNEEEE MÁÁ! basszus most kapcsoltam ide. Hát nm szemétség?

Ezek után forgolodtam még egy órát és megálmodtam ezt a hülyeséget.

Ugyancsak szombaton voltam Szegeden, Adam barátommal és öccsével. Álllunk a mozi előtt és tanácstalanul nézelődtünk. Mi a fenét nézzünk? Arra jutottunk hogy meg nézzük a Vakító fehérséget. Hát mnodhatom jó döntés volt mert ez a film ez áhh, ez áhh.. ez öö áh... Szóval értitek (anno eldöntöttem ha film kritikus leszek igy fogok kritikát irni hogy: ez ááhh ez ááhez ezeze ááááh) Szóóval jo film volt ,nagyon ,és a főszereplő csaj ... Hát Ő magárt beszél. Kurva szép csaj , má bocsánat. Ezé már megérte. Közben azé eszembe jutott kedvenc elvont barátom aki vajon mit csinálhat? Mert hogy randija volt az nap. Hát utolag meg tudtam semmi jót. Ezé mozi jegyet venni...

Vasárnap este 7 előt nm sokkal kedves Thomas barátom hív telefonon: 'Hé tesa itt vagyunk a bowling pályán és itta cs.......d'( ez nem publikus és nem annyi pont van mint ahány betű hiányzik) Nah mondom kösz. Joh joh elmegyek. Bemegyek ,pacsi pacsi, csá csá. Leülök erre kedves barátunk (kinek neve nm publikus) felpattan és elül. Jut eszembe ez azé fontos mert mellé ültem(többek közt ezé). Szoval elül az asztal másik oldalára. Mondom kösz. Még Tom is meg kérdezte' hogy mivan haragban vagytok?' Szoval ez után olyan zavarban voltam h emiat még le is győzött bowlingban. Jó mondjuk nem csak ő. DE nem én vesztetem. Egész este törtem a fejem h mi mindent kurtam el és mekkor béna voltam.De sose baj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése