2009. október 22., csütörtök

"- Pont jókor jössz, mert ez a nap legjobb része. - Melyik az a rész? - Az, amikor te meg én mi leszünk." Micimackó
És ez gyerek mese? Vagy csak én érzem kicsit két értelműnek?

Nah jah a kétértelműség. Az egyik legveszélyesebb dolog. Engem pl mostanában az őrületbe kerget. De valószínűleg még mindig jobb mint az igazság. Bár kitudja lehet h épp ez a bajok forrása a világban. Mármita kétértelműség. Vagy jo dolog? Ezt válaszolja meg vki. (ez kb olyan mint az 'egy szabály van h nincsa szabály' de ezt ár kifejtettem)

Erről jut eszembe olvastam h nm sokára a mozikba kerül egy film aminek a lényege h olyan világban élnek az emberek ahol senki sem hazudik. Érdekes. De mint mindenhol, vki rájön h ez lehetséges, és igy könnyebb elérni a céljainkat. És elkezd hazudozni. Érdekes ötlet ,sztem van benne fantázia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése