2009. október 23., péntek

Ma

Nyugis kis nap volt. Elkertészkedtünk. felszedtül a liliom hagymát meg a kardvirágot. a meg gazoltunk. Ennyi. Sőt inkább uncsi volt. Aztán 'parancsot kaptam' h blogot olvassak. Én legalábbis annak vettem.Erről inkább nm beszélnék mert én se értem fullra. Aztán bezséltem egy lánnyal akihez rövid de szép nyári emlékeim füzödnek a balatoni lányokról. És elegéltem neki a bajaim, elvégre is ő egy pártatlan-kívül álló. És biztattot meg reményt adoot. Nah jo ez csöpögös. ugy értem azt mnodta jo vagyok és csak igy tovább Hajrá! Aztán elbeszégettünk vele mivan. Milyen az egyetemista élet me ilyenek. De jo volt és ez a lényeg. Theát ennyi.


http://www.swatchmtvplayground.com/hu-HU
A tehetséges emberek honlapja. Bárcsak lenne nekem is ilyen tehetségem. Télleg irigylem őket.
Pár tééleg naagyon jo. Furák de nekem ezek tetszenek legjobban:










Nah a többit majd máskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése