2009. október 27., kedd

Bóuling

Hát (csak azért is háttal kezdem a mondatot) rövidke történetem nm ezzel kezdem. Ma reggel felkeltem és n mcsináltam semmit csak tv-ztem. Majd uyg döntöttem itt az ideje vmi horrort nézni. Ezért megnéztem a neten a Karnatén című kis remaket. Király kis film volt. Uhh besőtítettem meg minden. Természtesen akkor kell smst kapnom mikor a legdurvább részek egyike van. Kicsit meg rezzentem. Kedves ismerösöm ki meszzi országba utazot pár napra, tudatta velem h ott vannak. Ennek örültem, de pont a legjobbkor irt. Nah deh semmi gond. Szóval a film joh volt, nagyon is. Ezek után nyugis volt mniden majd át mentem Tommasssszhoz. Egy darabig elvoltunk majd irány a bowling pálya. Jött, Tmo csaja meg a barátnője meg Tojás. Én voltam a gyertya tartó. Sajna. Deh tul éltem. Jo volt elvoltunk de azért lehetet volna jobb is. Néha kicsit untam a fejem. Nm baj majd legközelebb talán jobb lesz ha megyke bóulingolni. Lényegében ilyen eseménytelen napom volt. Ugyse tudok több 'izgalmas dolgot' irni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése